top of page

Vánoční výlety do Prahy: pozvánka na LeMarket

Následující dva víkendy (14. - 16. prosince a 20. - 22. prosince) se v galerii Mánes koná vánoční LeMarket. Prodejní galerie lokální autorských tvůrců, kde se mi vloni moc líbilo, a proto bych u příležitosti konání dalšího ročníku zavzpomínám na náš loňský vánoční výlet do Prahy.

Zahájily jsme jej setkáním s kamarádkou v kavárně Café Nona, ve 3. patře Nové scény Národního divadla, kde jsem nikdy před tím nebyla a překvapilo mě, jak moc fajn to tam je. Navíc s krásným výhledem na Národní třídu, který v podvečerních hodinách stál za to. Přiznám se, že by mě tam asi nenapadlo jít jen tak, bez navazujícího divadla, ale tak to právě vůbec nemusí být, zajděte tam kdykoliv. Další fajn místo na posezení v centru, určitě doporučuji.

Galerie: posuň do stran pro další fotky.

Z kavárny jsme se vydaly na druhý břeh Vltavy, na podvečerní procházku Kampou. Kde mimochodem byly pod Karlovým mostem moc krásné a milé malé trhy, takže kdo nestojíte o davovku na Staromáku, doporučuji zkusit procházku z Malé Strany kolem Vltavy.

Moje sestra s přítelem tou dobou bydleli přímo v centru u Václaváku, a protože jsme s Ájou trávily víkend u nich, procházku jsme vedly z Kampy přes Karlův most a vzaly to i přes ten Staromák, kde kamarádku málem zašlápl kůň i s kočárkem, takže se jen potvrdilo, že ty hlavní turistické atrakce jsou sice hezké, ale zároveň dost náročné.

Přestože Ája ještě nechodila, jen tak v kočárku se jí taky už dlouze sedět nechtělo, takže na sobotní nákupy se hlídání ujal strejda a já jsem si mohla užít LeMarket jen se ségrou.

A bylo to krásný!

Ulovila jsem si tam šaty "ke stromečku" z autorské tvorby MUXU z Ostravy. Zrovna včera jsem je zase po roce vytáhla na vánoční poradu do práce (mají zlaté lemy na rukávech a zlatý pásek, takže mimo zimní čas se mi nějak moc nechtěji nosit) a obdržela jsem rovnou dvě pochvaly. A to jsou přitom z teplákoviny! Ale právě díky těm zlatým detailům vypadají elegantně a zároveň jsou strašně pohodlný, takže je to nejlepší možná kombinace pro všechny příležitosti!

Dál jsem tam objevila značku Jagaia a jejich úžasně voňavý olej na rozjasnění obličeje Lumina, který jsem si za uplynulý rok pořídila ještě jednou znovu.

Zas a znovu jsem obdivovala práci holek ze studia Pop - Pap, který dělají krásný autorský knihy, od nápadu až po tisk vyrobené v České republice. Vloni jsem si nakonec zapomněla koupit jejich balící papíry a musela si je nechat doposlat poštou, letos na ně myslím už dlouho a určitě je tentokrát nezapomenu dokoupit.

Posledním kusem, který jsem si vloni odnesla byl "kabát" (koukám, že na webu to mají vedené jako kardigany). Opět z teplákoviny, tentokrát od značky Lull. A je to ta nejpraktičtější věc, kterou jsem měla v šatníku letos na podzim. Teploučký, příjemný, pohodlný a praktický. Ideální, nejen pro mámy.

A na co se těším letos?

Na krásné věci od mmmoje, dobroty od čongrády, hračky od Pikle a spoustu dalších značek známých i nových. Na ty úžasné věci, na které si Ježíšek ještě pošetřil místo a budu si je moct odnést domů.

Jo a minulý týden na Festivalu Mini se mi líbily šaty od ŠimiDo, ale neměli je s sebou v černé barvě, a právě na LeMarket mi je slíbily přivézt, tak na ty se těším obzvlášť.

Jen pozor, až si budete vybírat, na kterého z prodejců se nejvíc těšíte vy, letos se pro velký zájem koná LeMarket ve dvou termínech (14. - 16. prosince a 20. - 22. prosince) a vystavovatelé se liší (u každého máte uvedeno, ve kterém termínu bude k zastižení).

Takže hurá na nákupy! Lokálně a jediněčně!

Hezký den

Petra

Poslední články
Petra a Andrejka

Zápisky z cest maminky a holčičky.

O tom, kam a jak jsme cestovaly, jak se nám tam líbilo a proč. A taky o tom, co jsme tam viděly a ochutnaly.

Sociální sítě
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
tags/Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page