top of page

Po svých

Na tuhle chvíli jsem se tešila už pěkně dlouho. A včera se mi to splnilo. Šly jsme se s Ájou projít.

Poslední dobou jsem vždycky potřebovala nějakou záminku, abychom měly důvod jít ven. A přestože jsem se snažila si nákupy rozkládat, tak zas ne do té míry, abych chodila každý den do obchodu pro dvě věci. Navíc to Áju v kočárku už moc nebaví a v obchodech začíná být nebezpečná sama sobě, protože jakmile chvíli stojíme, tak ona si stoupá taky. V kočárku. Bez držení. Super.

Jo, samozřejmě máme popruhy, ale přes fusak nejdou zapnout.

Takže jsem se už strašně moc těšila na dobu, kdy budeme chodit ven je tak. Na procházku. Na hřiště.

Jo, já vím, že všichni říkají, že "teď to teprve začne", že už se nezastavím, ale já se na to těším. Je mi jasný, že bude chvíli náročný plánovat kdy a kam dorazíme po svých. Taky už pak nebudu moct tahat nákupy v kočárku, takže budeme muset pozměnit logistiku rodinného zásobování, ale zároveň se nám otevřou zase nové možnosti, nové obzory vyžiti. A na to se moc těším.

Navíc i to ještě chvíli potrvá. Včera jsme za půl hodiny jenom obešly dům, a to ani ne celý. Když už jsem ji třikrát zvedla z kolenou, tak jsme první misi zabalily a posledních dvacet metrů k našemu vchodu jsem ji odnesla.

Jsem moc ráda, že nám tohle období prvních krůčků vyšlo na čas začínajícího jara, kdy už snad brzy půjde omrknout i to hřiště.

A koho by zajímalo, jaké jsme zvolily první botky, pak jsou to Froddo prewalkers, které jsme pořídily v barefoot krámku Bosky-Vysočinou v Hybrálci u Jihlavy.

S těmi botami pro děti je to asi tak půl na půl, někdo vám řekne, že noha potřebuje oporu, někdo, že je nejlepší chodit bosí. Já se rozhodla následovat spíš druhý názor. Sama pro sebe jsem si to odůvodnila tak, že žádné jiné klouby při růstu oporu nepotřebují, tak proč by to zrovna s kotníkem mělo být jinak? Takže jsem se rozhodla, že budeme pořizovat především měkke boty, ohebné do všech stran. A ty se nám v Hybrálci nakupovali skvěle! Paní byla moc ochotná a milá, všechno nám vysvětlila a poradila, ale zároveň do ničeho netlačila. A navíc, když jsem teď koukala na net, tak jsem zjistila, že jsme pořídili levněji, než kdybych je objednávala, což je pro mě dodatečným příjemným překvapením. Takže rozhodně doporučuji! A kdyby se vám víc hodilo vyrazita tam mimo oficiální otevírací dobu, tak jim zkuste napsat zprávu a domluvit si individuální návštěvu. My tam byly v pátek dopoledne.

Tak ať vám to šlape!

Hezkou středu

Petra

Poslední články
Petra a Andrejka

Zápisky z cest maminky a holčičky.

O tom, kam a jak jsme cestovaly, jak se nám tam líbilo a proč. A taky o tom, co jsme tam viděly a ochutnaly.

Sociální sítě
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
tags/Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page