top of page

Pink Panther Café ve Velkém Meziříčí

V pátek 9. února jsme jely s Andrejkou na oslavu třetích narozenin dcery kamarádky do Velkého Meziříčí, kde jsem vyrůstala, tak jsem využila příležitosti a domluvila si i setkání s kamarádkou z dětství.

Pátrala jsem po místě s dětským koutkem, kde bychom se mohly potkat. A protože Andrejka ještě nechodí, šlo mi o to, aby si tam mohla lézt a nemusela být po hodině a půl v autě dál uvězněná ve stoličce nebo na klíně. Bohužel se ukázal klasický nedostatek zařízení s dětským koutkem, zřejmě zejména na malých městech. Zbylo nám jediné místo, kde vůbec nějaký dětský koutek je. Navštívily jsme kavárnu Pink Panther Café.

Byla jsem velmi mile překvapena interiérem, který je laděn do růžové a hnědé v noblesních kulisách a působí velmi útulným a přátelským dojmem.

Dala jsem si lungo a výborný čokoládový cheesecake a Andrejka měla moc dobrý bezlepkový banánový muffin. Vysoká úroveň dezertů byla rozhodně velkým plus.

Řekla bych, že nabídka i ceny byly očekávatelné. Jen je mi doteď záhadou, proč jsou nadpisy v menu v angličtině, když se zjevně nejedná o místo hojně navštěvované zahraničními turisty.

Trochu minus vidím v umístění toalet v patře, když jinak je kavárna v podstatě bezbariérová. A taky škoda chybějícího přebalovacího pultu.

Dětský koutek bohužel nesplnil má očekávání (a hlavně potřeby). Nebyl k dispozici oddělený prostor, kam bych mohla Andrejku vypustit, takže jakmile jsem ji postavila ke stolečku, okamžitě se vydala na průzkum celé kavárny. Což nebylo vítáno z hygienických ani bezpečnostních důvodů.

Koutek se přitom nachází hezky bokem a s vlastním velkým stolem, kde se může pohodlně usadit i vícečetný dětský dohled. Proto jsem musela jsem slečně za barem doporučit, aby si pořídili zábranu do průchodu mezi koutkem a zbytkem kavárny a aby vybavili koutek kobercem.

Zařízení koutku bylo podle mého zcela dostačující. Vedle hraček byly k dispozici i pastelky a knížky, což mě mile překvapilo. Až na ty nejmenší se tedy v koutku můžou zabavit děti různého věku.

Později na oné oslavě narozenin jsem se od místních maminek dozvěděla, že v kavárně bývala i oddělená místnost k pořádání soukromých oslav, která ale byla zrušena, což mi přijde velká škoda. Přes nedostatky, které jsem zmínila, rozhodně považuji kavárnu za velmi příjemné místo, s milou obsluhou a dobrou nabídkou.

Velké Meziříčí je město s deseti tisíci obyvatel na soutoku řek Balinka a Oslava, které pravděpodobně znáte zejména z pohledu svrchu. Z dálničního mostu Vysočina, který je nejvyšším mostem na dálnici D1. Takže až vás příště dálniční uzavírka povede přes město v údolí, nemusíte jen naštvaně projíždět, ale můžete začít svůj výlet zastávkou v kavárně skryté v boční uličce mezi náměstím a hlavní ulicí vedoucí skrz Velké Meziříčí.

Mimochodem, víte jaké další "nej" se s Velkým Meziříčím pojí? Nápověda: najdete ho také ve výšce, ale tentokrát přímo na náměstí.

Hezkou slunečnou středu vám přeje

Petra

Poslední články
Petra a Andrejka

Zápisky z cest maminky a holčičky.

O tom, kam a jak jsme cestovaly, jak se nám tam líbilo a proč. A taky o tom, co jsme tam viděly a ochutnaly.

Sociální sítě
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
tags/Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page