top of page

Letošní první výlet

Myslela jsem si, že v rámci motta "líný leden" se první měsíc v roce nikam nevypravíme, ale nakonec mě kamarádka přesvědčila, abychom za ní přijely na krátkou návštěvu do Prahy. Když už jsme tam jely, tak nezůstalo u jednoho setkání a já vám tak můžu představit další místo, kam se dá v Praze zajít s dětmi, navíc přímo na Václaváku!

Jedná se o kavárnu v hotelu Juliš, která je, podle mého názoru zcela nepřesně, označována jako "bar s dětskou hernou". Místo slouží přednostně k relaxaci po hodinách dětského plavání, které se v hotelu odehrávají, takže se zde nedá zamluvit místo dopředu, ale my jsme naštěstí s obsazeností neměli problém. Ale možná to bylo tím, že v době po obědě moc lidí neplave. Je zde k dispozici cca 25 míst k sezení, když nepočítám místo přímo v hrací části, kde se dá s dětmi sedět na koberci.

Místo se nachází v 8. patře, taže je odtud krásný výhled a díky obrovským oknům je úžasně prosvětlené. Při vstupu z Václavského náměstí je třeba projít chodbou až k druhému výtahu a není to nijak zvlášť značeno, takže tuhle informaci, společně s osmým patrem je lepší si pamatovat. Přímo u výstupu z výtahu je parkoviště pro kočárky a před samotným vstupem do kavárny je předsíňka k odložení kabátů a obuvi (takže v celém prostoru už se všichni pohybují bez bot, na což já jsem z dětských kaváren zvyklá, kamaráda, se kterým jsme tam měly sraz to trochu zaskočilo). Je teda dobrý na to asi myslet a případně vzít dětem bačkůrky a ohlídat si, že člověk odchází z domu s ponožkami do společnosti. Rozhodně tam ale nebyla zima, takže ani ty bačkůrky nejsou nutně potřeba.

Nabídka občerstvení byla přesně taková, jakou bych od takového místa očekávala. Kávy, domácí limonády (zázovorová byla výborná, paní mi ji co do intenzity připravila podle požadavků), sladké a slané koláče, které působily jako domácí výroba, a ten slaný tak rozhodně i chutnal. Ceny jsou tam zcela běžný, nic přepálenýho, jen kvůli tomu, že je to na Václaváku.

Kdyby vás ještě cokoliv zajímalo, tak ráda doplním. Inspiraci, kam se v centru vypravit, aby si tam Ája případně mohla lézt po zemi, jsem hledala na webu Ověřeno rodiči. Bohužel Andrejka ten den nebyla úplně ve svý kůži, takže vedle lezení po zemi se nekonal ani zbytek naplánovaného programu. Těšila jsem se, že se zajedeme kouknout do prodejny ke Svojtkovi, ale raději jsme jely rovnou ke kamarádce a myslím, že jsme dobře udělaly, ráno už byla úplně fit a žádná nemoc ji neskolila.

Zajímalo by mě, jestli máte nějaký další krásný tipy, kam se v Praze vypravit s dětmi posedět? Cestou na tramvaj na Karlák mě zaujala Dětská pasáž u Divadla Minor, tam bych se ráda podívala, tak si tady tu myšlenku pro jistotu uložím.

Únor nám na výletování dopřává nejmíň času, tak vám přeju, ať to stojí za to!

Petra

Poslední články
Petra a Andrejka

Zápisky z cest maminky a holčičky.

O tom, kam a jak jsme cestovaly, jak se nám tam líbilo a proč. A taky o tom, co jsme tam viděly a ochutnaly.

Sociální sítě
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
tags/Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page