top of page

Aktivní v Bystrém

S mámou a ségrou jsme zase po půl roce vyrazily na rodinou dámskou jízdu.

Vloni v říjnu jsme strávily víkend v Peci pod Sněžkou a tentokrát jsme se vydaly do Bystrého u Poličky na Víkend s kondičním cvičením a aquaerobikem.

Byly jsme ubytovány v Hotelu Bystré, kde mají na takový víkend veškeré zázemí, včetně sálu na cvičení, bazénu, vířívky a masérny.

Protože jsem chtěla naplno využít možnost hlídání, kdy jsme se u Andrejky mohly střídat ve třech, rozhodla jsem se zúčastnit se všech nabízených aktivit. Takže jsem v sobotu začala cvičením ještě před snídaní. Po ní jsme vyrazily na krátkou procházku po městečku, které působilo moc hezky. A i když jsme kvůli dalšímu programu neviděly všechny městské zajímavosti a památky, viděly jsme unikátně řešenou Sokolovnu, kde je tělocvična umístěna v horním patře nad divadelním sálem, stihly jsme pořídit dáreček z výletu pro našeho tátu a uspat Andrejku, takže mi po procházce zbyla i chvíle času na čtení, zatímco máma s Veru vyrazily na aquaerobik.

Já jsem si pak ve vodě zacvičila s druhou skupinou a společně nás pak čekala půlhodinka ve vířivce. Tam jsme s sebou vzaly i Andrejku, takže jsme se pro jednou nemusely dělit.

Po vířivce jsme absolvovaly masáž celého těla, teta Veru stihla i svůj běžecký trénink na půlmaraton a já ještě večerní lekci cvičení. No, bylo toho dost. Ale myslím, že jsme si ten nabitý den všechny užily, akorát Andrejka byla pak už trochu rozladěná z toho, že jsem jí během celého dne průběžně mizela.

V neděli jsem aktivní víkend zakončila další lekcí aquaerobiku a po obědě jsme vyrazily domů.

Byl to pro mě skvělý odpočinek, taková pořádná dávka cvičení a relaxu, navíc v tak příjemné společnosti. Takže už se teď těším až zase na podzim někam vyrazíme.

Hotel Bystré má moc hezké vybavení pro všechny výše uvedené aktivity, i pro rodinou dovolenou. Bazén v hotelu je s mořskou vodou a teplotou minimálně 28°C, je tedy vhodný i pro děti, alergiky, astmatiky a atopiky.

V sále, kde jsme cvičily byla k dispozici i spousta hraček, takže se tam i Andrejka pěkně vyřádila.

V hotelové restauraci mají k dispozici takové množství dětských jídelních židliček, jaké jsem ještě nikde neviděla, takže se rozhodně dostane na každého a dokonce na přilehlých záchodech mají i přebalovací pult. Restaurace je tedy vybavená i pro neubytované hosty s dětmi.

Všichni, s kým jsme z personálu hotelu přišly do styku, byli moc milí a s jakýmkoliv požadavkem nám vyšli vstříc, což je samozřejmě pro příjemně strávený čas základ.

Co se týče vybavení pokojů, pak bych řekla, že se jedná o velmi dobrý standard pro tříhvězdičkový hotel. Naše dvoupokojové apartmá bylo hodně prostorné a příjemně zařízené, na vyžádání jsme pro Andrejku dostaly k dispozici postýlku. S ubytováním jsme byly spokojené po všech stránkách.

Jedinou výtku k hotelu bych měla k absenci označení místa, kde se nachází vířivka, takže jsme jej hledaly minimálně 10 minut než jsme se stejně zamířily znovu zeptat na recepci. (Kdybyste se tam někdo chystal, tak je fakt ještě dál za technickou místností dole, kde to vypadá, že už žádné dole není.)

Já jsem si i z tohoto výletu odvezla další vlastní ponaučení a to, že musím lépe vychytat balení věcí do hotelu s bazénem. Ideálně tak, abych tam pak nemusela pobíhat po chodbách v mokrých plavkách jen zakrytá osuškou. Vždycky ale bojuju s tím, že nechci, abychom na dva dny vezly tisíc věcí a pak se stane přesně tohle. Máte nějaký fígl na vychytávání balení "akorát"?

Přeji Vám krásné jarní výletování!

Petra

Poslední články
Petra a Andrejka

Zápisky z cest maminky a holčičky.

O tom, kam a jak jsme cestovaly, jak se nám tam líbilo a proč. A taky o tom, co jsme tam viděly a ochutnaly.

Sociální sítě
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
tags/Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page